AssaLamua'Laikum....

Saturday, January 8, 2011

andai perpisah tetap menjeLma....

Da hampir 2 thn aku b'knaLan dengan drinya...dia memberiknku sgLanya..sgLa yg xpernah aku mLiki dan aLami sbeLom ini...namun kasih syg & percintaan hasiL dr perknaLan itu xdpt aku p'thankn...t'LaLu byk dugaan buat kami... steLah sgLanya berakhir, aku xpernah mLupakn dia wLau tuk sehari...wLau aku xmampu tuk mLiki kasih syg & hatinya, ckopLa skadar aku mampu tuk mengetahui mengenai keadaan drinya...bgku kbhagiannya Lbh pentg dari diri ini...biarpown air mataku xmampu b'than hnya tuk smLam...

ak sgt mrindui wajah n perhatiannya...ak rindukan sgLa2nya...dia sempurna dmataku wLau msh byk kekurangan drinya...tp bgku, smua 2 bkn punca & aLasan tuk hati ini brubah..kerna 'tiada insan yg sempurna'...sudah t'laLu byk kenangan kami bersma...sgLanya ak korbankn...namun, perpisahan tetap menjeLma...
segaLanya bgaikn musnah...sgLa yg kmi bina berakhir bgitu sja...memg ak sedih...sedih dan kecewa dgn dri ini... ak xmampu perthankn cinta kami...ak xmampu Lakukan apa2....ak sgt bersaLah...ak xdpt membahagiakn insan yg ak cintai...tnpa dia ak xkuat...ak Lemah...impian, harapanku hancur...sgaLanya mustahiL kini....

namun, ak tetap berdoa agar ak berkesempatan bertemu dgnnya Lagi...agar rindu ini terLerai jua....andai ad jdoh antra kmi, ak mohon agar Yang Maha Esa satukan kmi kembaLi 1 hari nant...namun, andai dia bkn miLikku, ak pasrah...kerna hanya DIA Yang Maha Mengetahui....izinkan dri ini berkesempatan bertemu drinya Lagi sbeLum ak pergi mengadapNYA.....

No comments:

Post a Comment