AssaLamua'Laikum....

Monday, October 1, 2012

ampunkan aku YA ALLAH....

Ya ALLAH....
ampunkanLah hambaMu ini Ya ALLAH... aku memohon, Kau kuatkanLah hatiku ini... tabahkanLah diriku ini...

Ya ALLAH...
aku tak berhak memiLiki semua perasaan ini Lagi Ya Robbi...aku tak Layak tuk semua ni...
Kau hadirkanLah segaLa perasaan yg aku miLiki ini hanya buatMu Ya ALLAH...hanya buat RasulMu...
dan aku yakin, pada saat & tika masa yg teLah Kau tetapkn buatku, pasti segaLa perasaan ini benar buatku... hadirkanLah ia hanya buat insan yg Kau ciptakan buat diriku... aku yakin dengan segaLa ketentuanMu... dan aku tau, pasti ada keindahan di setiap aturanMu ini...

aku mohon Ya ALLAH...
hiLangkanLah perasaan rindu yg syg ini Ya ALLAH...
beriLah insan yg dipiLih tuk berada dihatiku ini kebebasan, beriLah dia ketenangan & beriLah dia kebahagiaanMu...peLiharaLah dia daLam menuju syurgaMu...

yang aku pinta cuma sebuah kasih syg yg Kau redhai, yang Kau restui, yg Kau berkati... kasih syg yg membawaku ke jaLanMu Ya ALLAH... hadirkanLah perasaan tersebut hanya buat insan yg Kau tuLiskn buat diri ini.. & satukanLah hati kami... tetapkanLah hati kami & kasih sygMu itu hingga ke syurgaMu....amin, amin Ya RobbaL A'Lamin...


No comments:

Post a Comment